01 augusts 2011

Coming soon !!!


Jūlijā tiešām esmu kārtīgi pastrādājis ar savām kājām, jo sportiski pārvietojoties esmu pieveicis ne vairāk un ne mazāk kā 115 kilometrus (skrienot - 65 km, orientējoties - 40 km, geocaching - 10 km)

http://www.endomondo.com/profile/924779

Un augustā izskatās ka savākšu vēl lielāku kilometrāžu, bet ne bez iemesla, jo beidzot arī es esmu apņēmies pieveikt pusmaratona distanci, kas man ~100 kg fatboyam nebūt nav no tiem vieglākajiem uzdevumiem! Ar žiperīgu kāju kustināšanu nav problēmu, bet jebkurš attālums kas ir garāks par 10 km vai skrienams ilgāk par 1 stundu gan sagādā problēmas tīri psiholoģiski. Cerams ka nepadošos un realizēšu savu mērķi - 4. septembrī noskriet Blackpool pusmaratonu, nav svarīgi ar kādu ātrumu, galvenais cienīgi finišēt pēc tiem 21 km, lai neiznāk kā Rīgas galvenajam Ušakovam.

Un tad jau pēc nedēļas 10. septembrī atkal varēšu pievērsties savam labākajam hobijam - orientēšanās sportam, izskriešos pa Londonas centrālajām ielām ar orientēšanās karti rokās sacensībās LONDON CITY RACE.

Nav komentāru: