02 jūlijs 2011

Smiltene

Category: KAPA 2011 Sprints
Map/area: Smiltene
Organiser: OK Kapa
Country: Latvia
Discipline: M21A
Pratigi jau tas nav ko tagad darisu, jo kajas tiks nevajadzigi piedzitas pirms ritdienas svariga starta, bet es vienkarsi nevaru neuzskriet sprintinu pa savu dzimto pilsetu Smilteni. Iespejams ka esmu vienigais smagsvars kas sovakar starte sprinta, M21A grupa pavisam noteikti. Nekadus merkus sev rezultatu izteiksme neuzstadiju, jo es sen vairs atruma nespeju sacensties ar jaunakajiem un vieglakajiem M21 grupas skrejejiem, tapec ka galveno merki sev uzstadiju - bezkludu skrejiens un nepalikt pedejam. Jau skrienot uz 1. kp pa brugi, jutu ka manam kajam nepatiks sis skrejiens. Lidz 5. kp skreju sava tempa un uz katru punktu man pietika tikai ar vienu skatienu karte, jo uzreiz bija skaidrs kur katrs punkts atrodas.
Cela uz 6. kp nacas ta vairak ieskatities karte, jo nevareju uzreiz atsifret kur tas punkts ir, izradijas manas skolas pagalma, kuru no kreisas puses vairs neiezogoja seta. Un seit pielavu vislielako kludu, tiesi tapec ka 9 macibu gadu laika skolas teritoriju biju iepazinis lidz katram sikumam, bet kops absolvesanas seit nebiju bijis. Atzimejoties 6. kp ieskatijos karte kur atrodas 7. kp un drosi devos aiz skolas malkas skunisa, kur seta bija jabut spraugai pa kuru vareja tikt pa taisno uz Smilsu ielas majam... diemzel kops 1995. gada viss bija izmainijies, seta bija jauna un bez spraugam, nacas vien skriet atpakal uz abeldarzu un skriet caur garazam, kur uztaisiju vel vienu lieku likumu, apskrienot garazas pa kreiso pusi. Pie 7. kp mani panaca uzreiz 3 konkurenit, kuriem tad ari meginaju turet lidzi uz 8. kp, uz 10. kp man garam palidoja Artjoms, kurs starteja 5 minutes aiz manis. Uz 11. kp es fiziski noluzu un kalna uzgaju, pats punkts gan bija diezgan nesaprotams, un vinu panemu tikai pec iedzitajam takam. Ari uz 12. kp nedaudz saminstinajos, jo biju iedomajies ka punkts atrodas pie volejbola laukumiem. Skrienot uz 13. kp ieraudziju ka pie stadiona, pie pedeja punkta stav loti daudz skatitaju, kas ari man uzkurinaja mazliet lielaku atrumu, kurs gan vairak butu noderejis finisa pa stadiona apli. Finisa bija skrobe par to 7. kp kur zaudeju aptuveni 1 minuti, un ari 11. un 12. kp panema pardesmit liekas sekundes. Ta ka bezkludu skrejiens neizdevas, bet pedejais gan nepaliku, nav jau ta ka galigi nevaru paskriet :) Ienemu 32. vietu no 45 dalibniekiem, kas visa visuma ir ok, galvenais tomer bija izbaudit orientesanos pa Smilteni un iesvetit jauno Azimuta formu.

Nav komentāru: