06 jūlijs 1995

Gailiske (SIAULIAI)

Category: TAKAS 1995 2.day
Map/area: Gailiske (SIAULIAI)
Organiser: OK Takas
Country: Lithuania
Discipline: H16
2. diena 5.0 km 9 kp Pec 2 dienu atputas pec Kapas trisdienam, devos uz Lietuvu, uz Takas piecdienu sacensibam. Pirmo un pagaidam vienigo reizi piedalijos orientesanas sacensibas Lietuva un vel pie tam 5 dienas pec kartas. Atceros ka gajam uz pilsetu saldejumu pirkt par litiem, dzivojam teltis pie liela ezera, kur vienreiz pirms peldesanas pargerbjoties, man loti daudz tie liti no laipinas sabira udeni, labi ka viniem nebija liela vertiba. Vakaros bija tusini un laistisanas ar kolu un pa dienu protams ari sportojam. 2. diena visneveiksmigaka diena, galigi negaja ar orientesanos, no deviniem kontrolpunktiem tikai pedejos 2 panemu bez kludam. Sakums vienkarsi graujoss, uz 1. un 3. kp virzina kludas, uz 2. kp vispar esmu kautkur pazudis, tagad skatoties kartes, skiet ka esmu skrejis bez kompasa vai ari neesmu macejis to lietot. Ja vien nebutu 5 dienu kopvertejums, tad drosi vien butu izstajies. Paliku 70. vieta no 77 dalibniekiem, un nebija seviski patikami ka viss autobuss bija gaidijis uz mani, kad beidzot es iznaksu no meza, lai varetu doties atpakal uz sacensibu centru.

Nav komentāru: