28 jūnijs 1996

Mierini (Madona)

Category: KAPA 1996 1.diena
Map/area: Mierini (Madona)
Organiser: OK Kapa
Country: Latvia
Discipline: H16
Mana tresa Kapa norisinajas Kusas apkartnes mezos, jauniba tas nosaukums izsauca sminu :) Bet mezi un purvi gan lika skriet un orienteties ar visu nopietnibu, jo bija loti sarezgiti un neskrienami, un protams ka distances kludas pielavu daudz. 1. diena tikai 4.5 km bet man distances pieveiksana prasija 70 minutes! Jau uz 1. kp maza kludina, uz 6. kp pa atru esmu centies atrast punktu, bet uz 8. kp esmu pilniba pazudis un skrejis vienkarsi lidz kadam piesaistes objektam lai saprastu kur esmu, un tadas kludas iespaida ari uz 9. kp pilniga virziena kluda, drosi vien gribejas atrak atgut zaudeto laiku. Ienemu tikai 17. vietu no 30 dalibniekiem.

Nav komentāru: