16 augusts 1997

Niedrajs D (Smiltene)

Category: 8 CBR kauss 1.starts
Map/area: Niedrajs D (Smiltene)
Organiser: OK Azimuts
Country: Latvia
Discipline: H18
Vienas no visneveiksmigakajam sacensibam mana lidzsineja orientierista karjera. Nezinu kapec, bet 1. starta viss gaja galigi greizi, vispar nespeju sakoncentreties un kludas naca viena pec otras, skiet tapec ka loti gribejas sevi pieradit un ieklut labako trijnieka, bet ka jau tas biezi tados brizos gadas, chiks vien sanaca :) 1. kp labi, bet izejot uz 2. kp nez kapec skrienu pilnigi nepareiza virziena, labi ka lielais cels man liek apjaust uz kuru pusi es virzos. Uz 5. kp purvinos pilniba pazudu, nav zinams cik minutes es tur pavadiju, bet ar karti taja vieta nespeju atrast pilnigi nekadu kontaktu, un vienubrid jau biju gatavs doties uz finisu, kapt uz ritena un braukt maja, pie vella visu. Beidzot tomer sapratu kur uz stigas esmu un punktu mierigi panemu, bet nu talak jau negaja labak, 6. un 7. kp panemu labi, bet uz 8. kp atkal pilnigi neritiga virziena aizgaju, lidz sapratu kura ieplacina esmu, bet uz 9. kp atkal sausmas, skreju kamer sev nesaprotama veida attapos uz cela, un tad es beidzot sapratu izskaidrojumu kapec skrienot lauka no punktiem es dodos nepareiza virziena - mans kompass rada NEPAREIZI!!! Pec 1. starta uzvaretajam jau zaudeju 15 minutes un parliecinosi biju pedeja 7. vieta, un bez jebkadas motivacijas startet 2. starta. Bet sanemos!

Nav komentāru: