04 maijs 2007

Haanja-Tseamae (Voru)

Category: ILVES 2007 1. day
Map/area: Haanja-Tseamae (Voru)
Organiser: OK Ilves
Country: Estonia
Discipline: H21B
Pec pagajusa gada panakumiem Ilves, sogad biju gatavs atkartoti tikt uz pjedestala, jo nu jau aktivi esmu atpakal starp orientieristiem, vienigi mazliet uztrauc tas ka bus orienteties ista karte, jo Anglijas kartes ir tadas nekadas salidzinajuma ar Latvijas un Igaunijas kartem. 1. dienas distances sakums ideals, tie likumini ap purviem tiek skrieti tikai tapec, ka daba tie purvi vairak lidzinas ezeriem - pilni ar udeni. Pirma kluda uz 5. kp kaut ko isti nesapratu taja vieta un pazaudeju aptuveni 3 minutes. Uz 6. kp mani nokera jaunibas cinu biedrs Gepis (Leons Pelna) kurs starteja 4 minutes pec manis, ta ka talak skrejam kopa, bet uz 9. kp katrs aizskrejam sava varianta un es diemzel uztaisiju kludu, pec tam izskrienot uz plavas redzeju ka Gepis jau atzimejas 10. kp un man vairs nav reali vinu nokert. Beigas kartigs kross. Ar atrumu esmu apmierinats un ari spliti apliecina ka esmu gatavs tikt starp pirmajiem tris, galvenais kludas netaisit. Sodien 8. vieta no 24 dalibniekiem.

Nav komentāru: