02 jūlijs 2011

Niedrajs (Smiltene)

Category: Kapa 2011 2. diena
Map/area: Niedrajs (Smiltene)
Organiser: OK Kapa
Country: Latvia
Discipline: Open100
2. dienas rita pamostoties nodomaju cik labi gan ka Kapa notiek Smiltene, jo nav jagul telti, bet var kartigi izguleties majas. No otras puses mazliet pazud tas ipasais Kapas filings kas ir telsu pilsetina. Kakla sorit mazliet kalte un ledus teja tiesam labi iet ieksa, ta ka auto pa nakti palika Kalnamuiza, tad nacas doties neliela pastaiga no viena Smiltenes gala lidz otram :) Pirms starta sajutas nebija tas olimpiskakas, jo ta baigi jau nemaz negribejas sodien skriet, ari vakar uzberzta tulzna uz papeza vedinaja domas labak pagulet kaut kur saulite ezermala. Bet nu visapkart esosie sportiskie cilveki iedvesmoja ari mani doties uz startu. Ejot uz startu sapratu ka distance pavisam noteikti bus taja apvidu kur pirms nedelas jau biju paskrejis ar veco karti, un Kuma izteiktais jocins pie masinas par protesta rakstisanu par mani bija vieta :))) Cerams ka konkurenti nelasa manu orientesanas dienasgramatu/blogu un nezin ka es pirms sacensibam esmu orientejies aizliegtaja teritorija :D Aizsteidzoties notikumiem prieksa, tik tiesam liela dala distances gaja tiesi pa tam pasam vietam kur jau pirms nedelas biju skrejis. Pirms starta mazliet pavingroju, uzedu meza zemenites, bet jutu ka sodien man ar skriesanu klasies loti gruti, nebija svaiguma. Starta pakeru karti un pirmaja mirkli nedaudz apjuku, jo gruti bija saskatit lidzibas ar veco Niedraja karti. Skrienot pa izcirtumu uz 1. kp meginaju vairak papetit karti un saprast kas un ka te ir sazimets, jo salidzinot ar veco karti skita ka viss ir parak siki izzimets, parak daudz liekas informacijas. Bet nu atri apradu un 1. kp panemu bez problemam, uz 2. kp vispar karte neieskatijos, jo skreju precizi pa to pasu tacinu kur pirms nedelas un pie dzilas ieplakas apsteidzu vienu no konkurentiem, 3. kp elementars. Ari 4. kp uzreiz bija skaidrs kur atrodas, atlika tikai aizskriet lidz vinam, bet... speka paskriet vairs nebija, labi ka bija dzerampunkts, kur vareju ieraut Isostar. Pie 4. kp panacu vel vienu smagsvaru un uz 5. kp iso etapinu notipinaju vinam lidzi. Talak uz 6. kp atri un pavirsi ieskatijos karte, un atkal tik skreju bez karte skatisanas, jo biju parliecinats ka mans punkts atrodas ieplacina, kurai pirms nedelas jau biju skrejis cauri. Pieskrienu pie punkta un... johaidi... numuri nesakrit, paskatos karte... !@#$%^&* mans punkts atrodas pavisam citur, jaskrien atpakal pa izcirtumu aptuveni 300 metri un vel japieveic lieks 20 metru kapums. Atzimejos punkta un esmu izbesijies pilniba, esmu zaudejis apmeram 4 minutes un skaidrs ka Kalejs man sadu kludu nepiedos, un liderpoziciju visticamak man naksies zaudet. Mans trenins pirms nedelas seit tiesi iegaza mani, stulbaku kludu gruti iedomaties ’’sava’’ meza. Uz 7. kp virzijos bez jebkadas motivacijas, izcirtuma pamaniju Gepi, kurs starteja aiz manis un bija panacis pa 2 minutem. Cereju ka sodienas jubilars uznemsies vadibu, bet laikam vakarvakara pieveiktie dzerieni ari Gepim skrejiena soli padarija tadu gausaku, tapec nacas vien pasam piespiesties orienteties. Skrienot uz 8. kp panacu vienu no konkurentiem, kuru jau biju apdzinis pie 5. kp, bet pie pasa punkta panacu vel vienu smagsvaru Zinti Vartu, kura skrejiena solis skita visai raits, tapec uz 9. un 10. kp uzticejos vinam un skreju lidzi. Pirms dzerampunkta izcirtuma vins kaut ko saminstinajas un es pec 2 glazisu izdzersanas parnemu vadibu, kuru gan visai atri uz cela zaudeju, jo Vartins panesas garam ka vejs un 11. kp panemu aiz vina. Uz 12. kp izskrienot uz cela apstajos, jo Zintis aizskreja leja pa celu man visai nesaprotama virziena, jo es biju nolemis doties taisni pa mazo tacinu cauri zalajam. Lenam un pratigi nonacu pie 12. kp un panacu vel vienu smagsvaru – leno igauni :) Tatad nu jau sev aiz muguras biju savacis 4 smagsvaru vagoninu, un nu paradijas motivacija paskriet atrak, tapec uz 13. kp pa celu skreju samera veikli un pie pasa punkta veca izcirtuma biezokni vairs nemaniju nevienu no saviem sekotajiem. Izlauzoties cauri krumajiem uz plavinas pie 14. kp pamaniju vel vienu smagsvaru – Kuprisu Jani, kuru gan vairs nebija ne speka ne motivacijas apdzit, tapec uz 15. kp un finisu sekoju vinam. Kaut ari distance biju nokeris 6 konkurentus, bija skaidrs ka ta kluda uz 6. kp un paris nosolotie etapi manu liderpoziciju kopvertejuma padaris visai apdraudetu. Finisa sagaidiju visus apsteigtos simtinus, beigas biju atravies par vairak ka 2 minutem, iedzeram visi... udeni protams, apspriedam katrs savas pielautas kludas un gaidijam finisa Kaleju, jo ka izteicas pieredzejusais Open100 parstavis Varts, tad vinam vienalga kurs uzvar, bet tikai ne Kalej Maris :) Diemzel Zinta prognozes nepiepildijas un Maris uzvareja, un parnema vadibu ari kopvertejuma. 3. diena man naksies startet ar 1:40 deficitu, kuru pavisam noteikti centisos atspelet. Sodien ierindojos 3. vieta no 14 resnisiem. Vakara vel jauzskrien sprints pa Smilteni, ar milo jaapmekle zalumballe un jaapciemo ari jubilars Leons. Sads grafiks nesola nekadu svaigumu kajas un galva ari uz 3. dienu, bet cinisimies.

Nav komentāru: