23 oktobris 2011

Storthes Hall (Huddersfield)

Category: Middle Distance Level C Event
Map/area: Storthes Hall (Huddersfield)
Organiser: EPOC
Country: England
Discipline: Brown
Sākot ar šīm sacensībām, turpmāk uz tuvākajām (20 km rādiusā) orientēšanās sacensībām došos ar velosipēdu. Pirms pāris dienām ebay.co.uk iegādājos diezgan zolīdu riteni, kurš ripo teicami, atliek tik pašam sparīgi mīt pedāļus :) Šoreiz līdz sacensību centram nācās pieveikt 18.5 km attālumu. Pirms vairāk kā 4 gadiem šajā mežā jau biju startējis un atmiņā tas bija palicis kā diezgan interesants (salīdzinoši ar daudzajiem Anglijas parkveidīgajiem). Pirms starta tā kārtīgi pusstundiņu atpūtos pēc riteņbraukšanas, iesildījies jau biju minot pedāļus, tā ka vajadzēja tikai mazliet pastaipīties un biju gatavs. Šodien piedāvājumā vidējā distance ar daudz kontrolpunktiem, kas solīja interesantu un cerīgu pasākumu man, cerīgu tāpēc ka man stiprākā puse ir orientēšanās nevis skriešana, un būs arī man iespēja pacīnīties ar ''skrējējiem''. Un tas ļoti labi pierādījās distances sākumā, kurā bija īsie etapiņi un nozīme bija ātrai kartes lasīšanai nevis ātrai skriešanai. Splitos redzams ka līdz 3. kp esmu bijis līderis, un līdz 7. kp stabili 2. vietā, bet tad sekoja kļūda uz 8. kp, punktam paskrēju garām vien pāris metru attālumā, nepamanot ne to akmeni, ne punktu aiz akmeņa. Aptuveni 1 minūte pazaudēta ielasoties atpakaļ kartē. Šeit var teikt interesantākā distances daļa beidzās, sākās skrienamie etapi, un tā kā jau ar pirmajiem distances metriem jutu ka kājās pēc velosporta :) nav vajadzīgā viegluma, tad sapratu ka šodien šos 5.4 km skriešu samērā ilgi. Uz 9. kp maza sabakstīšanās, nevarēju saprast kas tur kartē ir zīmēts, uz 12. kp kalnu ''atstrādāju'' soļojot :) uz 13. kp skrēju drošo variantu caur 8. kp. Pie 15. kp panācu kādus 5 vai 6 pensijas vecuma orientieristus, kas mazliet mani iedvesmoja paskriet tā ātrāk, jo es taču esmu divdesmitvieninieks :))) Uz 18. kp pat izspiedu ātrumu 3:23 min/km, bet pie paša punkta sabremzēšanās, nekādi nevarēju ieraudzīt to bedri. Vēl pārdesmit sekundes pazaudēju nenoturot virzienu uz 21. kp, arī 22. kp tā ne visai pārliecinoši paņēmu, un arī uz pēdējo 24. kp var teikt ka kļūdijos, zaļajam krūmu puduram apskrēju apkārt pa tālāko pusi. Finiša rezultāts 50:55 hmm... nav diez ko cerīgs, bet izdrukājot splita lapiņu esmu vairāk kā pārsteigts, uz doto brīdi esmu 1. vietā par 1 sekundi apsteidzot 20 gadīgu jaunkundzi :))) Beigās jau tomēr tie krietni ātrākie skrējēji mani atstūma līdz 5. vietai no 36 dalībniekiem. Tagad vēl mājupceļš ar riteni, tā kā šurp braucot sanāca braukt cauri diezgan kalnainam apvidum, tad atpakaļ nolēmu braukt mazliet garāko un līdzenāko (23.5 km) apkārtceļu caur Huddersfield. Kopumā ar riteni šodien tika pieveikta klasiskā maratona distance - 42 km!
p.s. ekstrēmie džeki Storthes Hall mežā ir izveidojuši savu trasīti:
http://www.vitalmtb.com/videos/member/Chris-Tyler-Rides-Storthes-Hall,5377/gee-milner,6078

Nav komentāru: