05 maijs 2023

Brasla (Inciems)

Category: Zvaigžņu Stafete 2023 (03.05.23)
Map/area: Brasla (Inciems)
Organiser: Meridiāns & Siguldas Takas
Country: Latvia
Discipline: ELITE (4.etaps)
4.4 km 14 kp - 44:17 - 11/15 (nakts etaps)

Jaunas sacensības, kuras cerams kļūs par tradīciju. Tāda kā mazā Jukola - 5 etapu stafete! pirmie 2 etapi pa gaismu un nākamie 3 pa tumsu. Ļoti profesionāli noorganizēts pasākums, pat ar iespēju sekot līdzi uz ekrāna visām komandām ar gps un tiešsaistes rezultātiem. Forši bija sekot līdzi tieši mūsu komandas gps! Mūsu valmieriešu komandā Anda, Līga, Jānis, es un Armands. Andai gan pagalam neizdevās 1.etaps, tāpēc mēs tumsas etapos varējām doties bez lieka iespringuma par rezultātu, galvenais paņemt savus farstus un visus punktus. Man jau baigi patīk nakts-o, tāpēc ar prieku 22:40 vakarā devos mežā. Distances sākums ļoti patīkams, var feini orientēties pēc reljefa, kas problēmas nesagādā. Distances vidusdaļā gan sākās līdzenie etapi un krūmi, kuros man atkal neizdodas noturēt virzienu. Pēc skatītāju punkta uz 10.kp lielākā kļūda, bet ātri sapratu, ka esmu kalnam pa zemu. Un muļķīgā kļūda pie 12.kp, kad punktu gribēju atrast ielokā nevis uz deguna (tā ir ka nelasa leģendas), liedza iespēju Armandam startēt individuāli. 25 sekundes esot pietrūkušas. Bet vismaz distances beigās bija azarts iekļauties kontrollaikā, jo mežā dzirdēju kā komentētājs sauc minūtes, cik atlikušas līdz kopējam startam pēdējam etapam. Beigās mūsu komandai 12.vieta starp 15 elites komandām. Lieliskā atmosfērā sagaidīta pusnakts!
1. - no ceļu krustojuma orientieris uz mazo pauguru un ieplaku rindu
2. - no stigas gar lielo kalnu
3. - lieki neriskējot, pa horizontāli līdz ceļam un tad no stigas ieplakai pa kreiso pusi
4. - peldošs apvidus, visa uzmanība kompasam

1 komentārs:

gunars teica...

Paldies, Andi!
Īsi, kodolīgi un emocionāli.