12 februāris 2011

The Chevin (Bradford)

Category: YHOA Night Event
Map/area: The Chevin (Bradford)
Organiser: AIRE
Country: England
Discipline: Long
Viss ir labs kas labi beidzas, ta isuma varetu teikt par so pedejo Jorksiras Nakts Cempionata posmu. Mana pozicija kopvertejuma tabula pirms pedeja posma bija visai nestabila. Tas ka man pagajusa gada nakts cempiona tituls bus janoliek, bija skaidrs jau pirmaja posma, jo Pauls ir daudz augstaka limena orientierists neka es, ko vins ari pieradija jau priekslaicigi sev nodrosinot uzvaru kopvertejuma. Tatad man atlika cina par 2.-4. vietu, kura pirms sa vakara maca solijas but saspringta, jo lai kopvertejuma apsteigtu Olivera sievastevu Stevu man bija jaizcina 100 vai 99 punkti, bet lai parspetu Davidu bija jacer ka vins neizcinis vairak ka 97 punktus. Pirms starta seviski neiespringu - ka bus ta bus. Distances sakums no kalna uz leju ideali, jau pie 2. kp panaku tris pirms sevis startejusos dalibniekus, un daudz nedomajot uz 3. kp ir doma begt no viniem prom, bet... pielavu liktenigo sa vakara kludu. Rapjoties ar visam cetram stavaja, dublainaja un slidenaja kalna vienubrid pat nacas apstaties un nolamaties ''[cenzets] ko es te tagad daru'', jo uz prieksu vispar knapi virzos, un redzu ka taluma pa tacinu kadas 5 lampas man mierigi aiziet garam. Nu neko cinijos lidz galam un uzrapos taja kalna, kautgan protams ka divreiz atrak so etapu vareja veikt pa tacinu kura ar likumu pieved pie pasa punkta. Doma par 100 punktiem kopvertejuma bija jaatmet un vienkarsi jaizbauda nakts orientesanas. 4. un 5. kp tiek panemti veiksmigi, bet uz 6. kp skrienot lidzi vairakiem taluma prieksa skrienosajiem, sev par parsteigumu nonaku vispirms pie 7. kp, atkal kluda. Lidz 10. kp panaku divus skrejejus un uz 11. kp tikpat atri ari aizbegu no viniem. Atzimejoties 12. kp redzu ka taluma pa tacinu tuvojas iespaidiga gaismas cuska, vismaz kadu 7 skrejeju grupina, un zinot manu skriesanas atrumu, saprotu ka tulin vini visi man bus aizmugure, kas ari cela uz 14. un 15. kp notiek. Finisa ir skaidrs ka ar sadu distances veikumu man 2. vieta kopvertejuma nespid un iespejams ka ari ne 3. vieta. Bet... ko neizdariju es, to izdarija mani konkurenti! Tatad 2. vietu kopvertejuma nodrosinaja Stevs, bet 3. vieta, pateicoties tam ka M21 grupas parstavji Leon, Ian, Steve un Pauls sovakar bija atraki par Davidu (bija uztaisijis pamatigu kludu uz 9. kp) tomer tika man!!! Tatad sovakar ienemu 15. vietu no 30 dalibniekim, bet kopvertejuma izciniju 3. vietu YHOA Night League 2010-11 Senior Men grupa!

2 komentāri:

Jānis Kūms teica...

Apsveicu ar TROFEJU :) stiprinieks! Un tgd līdz POM nekādas skriešanas!

Andis Ozols teica...

Paldies, cina par trofejam vienmer liek sparigak paskriet, lai cik klibs skrejejs es sobrid butu. Lidz Portugalei tiesam vairs neskriesu, kaut gan paris sacensibas jau esmu paspejis piedalities, vnk vel neesmu ielicis rakstinus seit :D