16 februāris 2011

Holt Park & Ireland Wood (Leeds)

 


Map/area: Holt Park & Ireland Wood (Leeds)
Organiser: AIRE
Country: England
Discipline: Mass start
Es neesmu skrejejs un nekad ta isti neesmu sevi uzskatijis par sportistu, bet sadas treninsacensibas kopa ar AIRE kluba biedriem pat man ''svetdienas skrejejam'' dod sportisko filingu un azartu uzskriet ta nopietnak, startejot 36 dalibniekiem ar kopejo startu. Soreiz Holt Park ielinas bus jamekle laternu stabi un japieraksta to numuri. 1 minuti pirms starta ieraugot karti, iestajas neliels apjukums no karte redzama ielu un gajeju celinu mudzekla, nav ne jausmas uz kuru pusi skriet, jo pat nesaprotu uz kuru pusi starta vieta jagriez karte (kompasu sada pasakuma nenemu lidzi) Starta skrejeji uzreiz sadalas divas dalas, vieni uz vienu pusi, otri uz otru pusi aizskrien un es vienkarsi sekoju lidzi vienai skrejeju grupinai, bet bez mazakas nojausmas uz kuru kontrolpunktu mes skrienam. Tikai ielu T veida krustojuma saprotu ka skrienam uz 13. kp un nu ari es beidzot iebraucu karte, tapec uz 15. kp es jau izvirzos aptuveni 10 skrejeju grupinas prieksgala. Pie 17. kp vairs esam trijata - es, Lucy un Nick, un skrienam tada visnotal patikami atra tempa. Uz 18. kp beidzot ari saprotu ko nozime tas melnas tacinas karte, tas ir gajeju ietves starp majam. Skrienot uz 1. kp diemzel palieku viens, jo vairs nespeju tik atri paskriet ka mani kompanjoni, bet parejie no musu grupinas jau sen ir atpalikusi. Atrodot 1. kp laternas stabu atkal iestajas apjukums, jo uz staba nav nekada numura, aptuveni 1 minuti apskatu to stabu no visam pusem un aizskrienu lidz citiem stabiem, bet netieku skaidriba ko rakstit uz kartes, ieskatos ''legendas'' un pielec, ir jaraksta kas redzams uz staba uzlimetas bildes nevis numurs. Pie 5. kp atkal tada pati problema, uz staba nav nekada numura, bet legenda prasits Phune Number... nav ne jausmas ko tas nozime, atkal vairak ka minuti nostavu, lidz pieskrien viens no skrejejiem un apskaidro ka ir jaraksta 999, kas ir turpat blakus esosa peleka glabsanas telefona kaste. Ta ka kopuma jau esmu pazaudejis apmeram 3 minutes, tad ir skaidrs ka uz 9. un 10. kp neskriesu, bet panemot 6. un 12. kp skriesu pec 2. apla kartes. Panemu starta otro karti un atkal apmulstu no ta tacinu mudzekla un nav skaidrs kurs ir 16. kp istais laternas stabs. Kad beidzot esmu atradis kontaktu ar karti un veiksmigi pierakstijis 16. kp, lidz 45 minusu kontrollaika beigam nav atlicis vairs daudz laika, tapec nolemju skriet tikai uz 3. un 4. kp ar kuru atrasanu ari rodas nelielas problemas. Uz 3. kp pirms punkta ieskreju nepareizaja ielina, labi ka Steve W. izcela man punktu. Bet pie 4. kp atkal neskaidribas, jo karte atzimetaja vieta daba ir tukss stavlaukums, beigas kopa ar Steve C. izsecinam ka japieraksta ir majas numurs pari ielai. Uz finisu nacas uzskriet tadu pamatigu garo sprintu lai ieklautos kontrollaika, tas ari izdevas, finiseju pec 44 minutem. Kopsumma ar savaktajiem 120 punktiem ienemu 11. vietu no 36 dalibniekiem, ja vien nebutu tas liekas sabremzesanas un nesaprasanas pie daziem punktiem, tad vareju savakt ari 150 punktus. Skriet ir forsi, bet skriet un orienteties ir vel feinak! Nu gan lidz Portugalei vairs nekadas skriesanas, pietiks mocit to saposo cirksni.

Nav komentāru: