04 jūnijs 2011

Ilkley (Bradford)

Category: Ilkley Urban Race
Map/area: Ilkley (Bradford)
Organiser: AIRE
Country: England
Discipline: Mens Open
Jau otrais Urban skrejiens nedelas laika un soreiz ar daudz labakam passajutam, jo ja pirmdien Yorkas skrejiena biju galigi svaks un slims, tad sodien Ilkley skrejiena jau dazviet biju lidojuma faze, kad skrienot abas kajas atravas no zemes un solosanas tehniku tikai izmantoju pret kalniem :) Bet ja nopietni sodien tiesam skreju nevis soloju. Diezgan interesanti salidzinat abas distances, jo gan York gan Ilkley distancu garumi ir praktiski vienadi Y - 5.0 km un I - 5.1 km, bet sodien izskatas ka bus fiziski grutak, jo kapuma atskiriba bus jutama Y - 20 m un I - 155 m, un ari kontrolpunktu skaits ir lielaks Y – 24 kp un I – 30 kp, kas nozime ka sodien iespejams gan lideri gan es skriesu ilgak neka pirms 5 dienam Yorka. Starta pakerot karti gandriz nakas apstaties, jo 1. kp ir tik tuvu ka var aizskriet garam. Skrienot uz 2. kp lielaja krustojuma mazliet saminstinos, jo nevaru izskirties pa kuru pusi skriet uz punktu, nolemju pa kreiso. Meroga vel kartigi neesmu iebraucis un tapec neizjutot attalumu ieskrienu viena iekspagalma pa atru. Nevajag – sadas kludas nevajag pielaut ja nevelos but atkal rezultatu lejasdala. Tapec uz 3. kp sanak tads samocits un likumains skrejiens vairak lasot karti, galvenais nekludities. Uz 4. kp vel joprojam nav attaluma izjutas un pa lielo ielu gandriz paskrienu mazajam parcinam garam, paveicas ka nejausi ieraudziju punktu. Uz 5. kp butu nopelnijis DSQ jo pirms punkta parvareju neparvaramu pusmetru augstu krumaju zodzinu ;) Etapa vidu uz 6. kp pret mazo kalninu mani sak paradities solotajs, bet tas uz isu bridi! Tas ka punkts bus zem tilta, tas uzreiz ir skaidrs. Uz 7. kp uzradu savu sodienas labako splitlaiku :))) 9 sekundes un tresais laiks :D Uz 8. kp atkal kapums un ik pa laikam nespeju sevi piespiest skriet, kas vel vairak izpauzas uz 9. kp, pusetapu vienkarsi nogaju pret kalnu. Saprotams ka vajadzetu skriet, bet resnajam tas ir pa grutu, gan jau kad distance pagriezisies uz otru pusi leja no kalna, tad ari es varesu izskrieties :) Uz 10. kp uzradiju parliecinosi pedejo splitlaiku, jo skiet ka vienigais nepamaniju ka tai tacinai pa kreiso pusi nav prieksa seta. Apskreju iespaidigu likumu pa labo pusi, un sapratu ka si kluda man izmaksaja vismaz minuti, jo viens no konkurentiem kurs starteja 1 minuti aiz manis un sakot no 2. kp turejas apmeram pusminuti aiz manis, ko vareja secinat pec ta kad es nacu no punktiem ara vins gaja ieksa, bet nu pie 10. kp es vinu pamaniju aptuveni pusminutes attaluma sev prieksa, jo vins protams ka bija skrejis pa kreiso pusi. Izskrienot no 11. kp uz cela pamaniju ka mans sancensis (Mark Thomson) pret kalnu iet nevis skrien, tatad tads pats cuncinatajs ka es :) Ari es pret kalnu protams ka gaju, bet mazliet platakiem soliem un uz meza tacinas pirms 12. kp paskreju lepni sim garam. Pec atzimesanas 12. kp mazliet sabakstijos un ne tik atri ka gribetos izkluvu ara uz cela, pa kuru beidzot ari es iesledzu kadu augstaku atruma parnesumu. Pirms pasa 13. kp jutu ka kaut kas aizmugure baigiem soliem tuvojas, nu nevar but ka Marks man pa celu bus izturejis lidzi, atskatos... o jauns konkurents paradijies – Marka dels (Craig Thomson). Nolemju ka sim jauneklim es kadu laiku pasedesu aste, tapec uz 14. un 15. kp tie nav mani cela varianti, skreju vienkarsi lidzi. Diemzel 16. kp ir pret kalnu un vel open moorland, pret ko man ir zinams riebums, tapec astonpadsmit gadigais dzekins diezgan strauji attalinas no manis, man galvenais notureties vinam lidzi redzamibas attaluma, lai aptuveni redzetu kur vins apstajas punkta vieta. Ari uz 17. kp vel taluma redzu vinu, tapec karte ieskatos tikai nedaudz un tik skrienu, un opaa... peksni redzu ka sis man skrien preti – paskrejis garam punktam :) Es celi atzimejos pirmais un mazliet atvelku elpu, lai atkal uzsaktu pakaldzisanos vinam, caur natrem un krumiem, un pari setam, bet izdodas notureties lidz pat 18. kp. Talak gan musu celi skiras, jo te nu beidzot jasak pasam lasit karte, lai nepazustu Ilkley skolas teritorija kura ir izvietoti sesi kontrolpunkti. Ista mikro orientesanas ar kuru samera veiksmigi tiku gala, vienigi uz 22. kp izskatas ka neizdevigu variantu esmu panemis. Izskrienot no skolas teritorijas beidzot sakas downhill etapi, kad ari es varu Ilkley iedzivotajiem un turistiem paradit to ka speju diezgan naski parvietoties. Parskrienot pari dzelzscela tiltam mazliet saminstinos, jo nav parliecibas kura puse setai atrodas 25. kp, apskatot kartigi legendu viss skaidrs. Uz 26. un 27. kp pazaudeju pardesmit sekundes netiekot pari ielam uz kuram ir diezgan dziva auto satiksme. Skrienot uz 28. kp atkal neliela minstinasanas, jo pec legendas nevar saprast vai punkts ir uz vai zem tilta, pienemu pareizo lemumu un skreju leja zem tilta. Uz 29. kp atkal prieksa mazs kapumins, kura nu nekadi nevaru sevi piespiest uzskriet. Uz pedejo 30. kp un garo finisu galigi vairs domat negribas, tapec abus etapus veicu ar diezgan lieliem likumiem. Finisa gluzi zeme nekritu, bet jutams besis gan bija parauts. Pec garmin uzraditajiem veiktajiem 7.1 km pa asfaltetajam ielinam un ar manu svaru, kajam nacas izturet labu slodzi. Bet man patika un sie Urban skrejieni sak arvien vairak iepatikties. Salidzinajuma ar Yorku, sodien tiesam skreju ar prieku nevis cinijos ar sevi. Ja salidzina videjo atrumu, tad sodien tas bija zemaks, bet tas izskaidrojams ar kapumiem un biezaku atzimesanos punktos. Ja jasalidzina sarezgitibas zina, tad jaliek vienadibas zime, jo orienteties vajadzeja abas pilsetas. Bet ja salidzinam rezultatus, tad man ir visai patikams progress :) Yorka uzvaretajam zaudeju 23 minutes, sodien Ilkleya vairs tikai 16 minutes, un vel skaistak tas izskatas pret 2. vietu – Yorka 22 minutes un Ilkleya 10 minutes zaudetas. Nu labi nav ko tiksminaties, jo sodien ta konkurence bija visai maza un Ian Nixon bez ierunam parliecinosi apskreja visus, bet es ierindojos 19. vieta no 32 dalibniekiem, kas visa visuma ir labi, jo labak ir atrasties rezultatu vidusdala neka lejasdala. Un vel viens pieminesanas verts fakts – skiet pirmo reizi AIRE sacensibu vesture, viena grupa starteja tik daudz latviesu – Rudolfs, Pauls, Andis un iespejams ari Tony Udris ir latviesu izcelsmes orientierists!

Nav komentāru: