19 novembris 2011

Temple Newsam West (Leeds)

Category: YHOA Night League Event
Map/area: Temple Newsam West
Organiser: AIRE
Country: England
Discipline: Long
Šorīt noskrēju savu otro Leeds parkrun 5 km skrējienu, uzrādīju rezultātu 25:22 ieņemot 102. vietu un pārspējot savu iepriekšējo rezultātu par 1 sekundi :))) Vakarā devos uz golfa laukumiem, bet ne jau lai spēlētu golfu, bet gan ņemt dalību šā gada pirmajā Jorkšīras Nakts Līgas posmā. Golfa laukumi tumsā un miglā ar mazajiem meža puduriņiem priekš nakts-o bija necerēti sarežģīts pasākums. Diez vai no rīta būtu skrējis piecīti, ja zinātu ka nakts-o distance būs tik gara - 7.3 km, jo atceroties no iepriekšējām sezonām, distances bija aptuveni 5 km garas. Pirmā informācija pirms starta nebija pārāk iepriecinoša, jo visa distance būs pa golfa laukumiem, kas radīja pārliecību ka te no visas sirds varēs izpausties skrējēji ''leoni''. Skrienot uz 1. kp tā arī bija, vienkārši jālido, bet uz 2. kp jau sāku apjaust ka nebūs vis tik vienkārši kā iedomājos, jo tumsā tās atdalošās meža strēmeles starp golfa laukumiem varēja viegli pārķert un sajaukt. Tā skrienot uz 2. kp pēkšņi attapos ''mežā'', labi ka priekšā bija orientieris grāvis. Uz 3. kp aptuveni 2 minūšu kļūda :( radās tikai tāpēc ka kādu laiku nebija tā nopietni skriets nakts-o sacensībās. Punktu vienkārši sāku meklēt pa ātru, īsti nesaprotot cik tālu esmu aizskrējis pa taciņu. Ķemmējot to apkārtni, man pievienojas Adam Bradbury, kurš startēja 2 minūtes aiz manis. Viņš pirmais noorientējās kur īsti atrodamies. Uz 4. un 5. kp ''atsēdēju'' junioram astē. Jutu ka čalis tomēr nav īpaši prasmīgs nakts orientierists, jo bieži apstājās un raustījās, tāpēc uz 6. kp es uzņēmos vadību. Mazliet sabakstījos pirms paša punkta, bet tas jau pieder pie lietas tumsas apstākļos, kad uzreiz punktu nevar pamanīt. Uz 7. kp garais etaps un pret kalnu Adams man aiziet garām, īpaši arī necenšos turēt viņam līdzi, jo paskriet jau jauneklis spēj tiešām ātri. Izskrienot cauri visiem mežiņiem un nonākot pie punkta mežiņa, diemžēl nav pārliecības precīzi kurā vietā es virzīšos mežā iekšā. Jāmekle mazs klajumiņš, bet saprast tur neko nevar. Pamanu vienu lampu, pieskrienu klāt, bet šis saka ka jau ilgāku laiku te klīstot, nu neko, sākas atkal apvidus ''ķemmēšana'', pēkšņi uzrodas atkal Adams, šis arī bija aizgājis kļūdā. Pa abiem, pēc izmisīgas skraidīšanas šurpu turpu, punktu atrodam. Uz 8. kp juniors atkal aizlido, bet pie punkta es šim esmu atkal klāt :) Uz 9. kp tas pats, pret kalnu viņš ir prom, bet punktā es pirmais atzīmējos. Izskatās ka viņš skrien ar taktiku - skrien un pēc tam stāvi un domā kur esi aizskrējis :))) Etaps uz 10. kp vieglais. Sākot skriet uz 11. kp, jūtu ka viens apavs baigi vaļīgais... jāpiestāj un jāsasien, Adams ir prom. Līdz etapa vidum visu kontrolēju, precīzi zinu kur izskrēju cauri zaļajam un tad viss... skrienu pa to pļavu un neko nesaprotu, pa labi redzams normāla meža siluets, bet man kartē it kā nevajadzētu būt baigam mežam. Nākas apstāties un domāt kur es varētu būt, šajā brīdī varētu teikt ka bija maza panika :) jo biju pilnībā pazaudējis kontaktu ar karti. Izskrēju cauri kaut kādam mežam, bet bez pilnīgas saprašanas kuram. Ķēros pie pēdēja salmiņa, uzliku kartē virzienu uz priekšā esošo grāvīti un gan jau kaut kur pret viņu atduršos. Skrienu un ieraugu priekšā izteikti zaļu krūmu puduru, ieskatos kartē... fuuu... nu es zinu kur esmu, tālāk jau elementāri uz punktu. Šitā sen nebiju ''peldējis'' nezinot savu atrašānās vietu. 12. kp salīdzinoši vienkāršs. Uz 13. kp lidojošais etaps, bet te uznāca plīsiens, izjutu rīta piecīti kājās :) 14. kp bērnu punkts. Uz 15. kp pārskrējiens pa pļavu, bet pie punkta atkal kārtīga bakstīšanās, apmaldījos taciņu mudžeklī. Šeit mani Pauls beidzot panāca pa 5 minūtēm. Uz pēdējiem diviem punktiem ''atsēdēju'' aiz viņa. Kopumā kļūdās savācās 7-8 minūtes, bet kļūdījās praktiski visi uz kādu no punktiem, jo ja dienā te nebūtu ko darīt, tad tumsā bija samērā sarežģīti. Rezultāts 1:01:30 un 12. vieta no 28 dalībniekiem. Man patīk nakts orientēšanās fīlings! Rītdien vēl vienas o-sacensības. Sanāks arī neliels treniņš, jo esmu iekļauts šo sacensību organizētāju grupiņā, man uzticēts pēc mača novākt punktus. Cerams ka nebūs baigā kilometrāža :)

Nav komentāru: