29 septembris 2021

Valmiera

 

Category: Latvijas Orientēšanās Nakts (24.09.21)
Map/area: Valmiera
Organiser: ZVOC
Country: Latvia
Discipline: Open 3

Mana pirmā iepazīšanās ar rogainingu
Latvijas Orientēšanās nakts 2021 sacensībās! Komandā "Divarpus Vīri" kopā ar Raivi un Deivu. Raivis kā jau pieredzējis rogaineris saplānoja perfektu pusmaratona distanci pa Valmieras ielām, kamēr es vēl biju Limbažos. Man atlika tik ierasties uz startu, piespraust numuru, "iesēsties" Grīviņu piekabē un doties Vamieras naksnīgajās ielās ar savu pieticīgo lukturīti. Pēdējo reizi kaut ko tik garu skrējis/gājis biju... šķiet 2017. gadā Derby pusmaratonā. Galīgi neesmu gargabalnieks, bet nu vismaz ir iespēja notestēt kad, kas un kur sāk sāpēt kājās. Komanda ir tik stipra, cik stiprs vai vājš ir tās enkurs (protams es). Secinājums ir viens - rogainingā ir jāsaplāno pašiem pieveicama distance, vienam komandā ir jābūt vilcējam un pārējie var piekoriģēt virzienu kartē. Un paskat, mēs tikām pie godalgām par 3. vietu! Mans pirmais rogainings un pirmā medaļa šajā sporta veidā.
http://rogaining.lv/onakts/






Nav komentāru: