01 maijs 2011

Selgise (Tartu)

Category: ILVES 2011 3.day
Map/area: Selgise (Tartu)
Organiser: OK Ilves
Country: Estonia
Discipline: M21B
Results
3. diena – Vakar vakara pec nelielas ekskursijas pa Tartu vecpilsetas bariem un apjautasanas vai kaut kur tiks radits hokejs, bija vien jaatgriezas viesnicas apartamentos un jaseko musejiem lidzi kompi tv3play.lv majas lapa. Hokejs bez alus nav hokejs :) tapec viena igaunu SAKU alus cetrpaka aizgaja ka nograb. Spele bija lieliska, zel ka tomer musejie zaudeja. Man sen zinama patiesiba ka alus merena daudzuma iepriekseja vakara pirms sacensibam ir labakais dopings, tapec sorit jutos necereti labi un pilniba gatavs jau treso dienu pec kartas skriet. Protams ka kajas sapeja pie katras straujakas kustibas, bet tas pieder pie lietas, bet nu piespiesties naksies loti lai vismaz ar kaut kadu atrumu virzitos uz prieksu. Uz 1. kp atkal jau zalie un purvi un tie kritusie koki, kas trauce kaut mazako meginajumu paskriet atrak. Tapat ka ieprieksejas dienas distances ari sodien skiet ka vairak bus cina un likumosana starp sagaztajiem kokiem, kas virziena noturesanu padara diezgan sarezgitu, tapec pie 1. kp nonaku loti neparliecinosi. Uz 2. kp vienkars parskrejiens pa celu un pie pasa punkta mani panak viens mans sancensis, kurs starteja 2 minutes aiz manis. Uz 3. kp calis izvirzas man prieksa, bet es uzreiz redzu ka sis paskriet var bet orientejas gan neparliecinosi, tapec pie punkta es nonaku pirmais. Pec punkta panemsanas, sis atkal paskrien man garam un es sekojot vinam uztaisiju nepatikamu varianta kludu uz 4. kp, ta vieta lai mierigi apskrietu apkart pa celu un no karjerina vesi punktu panemtu, nu ir jadoma ka no stigas cauri zalajam lai tiek klat pie punkta. Mans konkurents aiziet pa izcirtuma labo pusi, bet es uzreiz saprotu ka no turienes bus sarezgiti trapit uz punktu, tapec es izvelos skriet ieksa zalaja un pa reljefu no liela ieloka drosi panemt punktu. Uz 5. kp lidz lielajam celam viss kartiba, bet tad atkal jasak nezeliga cina pa zalo lekajot un lienot pa kritusajiem kokiem. Izeja no 5. kp sanak tada pabriesmiga, izlauzos caur ritigiem krumiem lidz mazajam celam un uzrodas atkal mans sancensis, kurs aizrava mani kluda uz 4. kp. Izskrienot uz liela cela, atlaizu vinu prom, jo dzeks acimredzami skrien daudz atrak neka es, punktu panemu bez problemam. Uz 7. kp nekadu variantu stiga-cels-stiga. Uz 8. kp izdodas noturet virzienu cauri zalajam. Uz 9. kp neliels likumins, bet uz 10. kp tikai pec finisa pamaniju ka nevajadzeja cinities cauri purvam un zalajam zaudejot diezgan daudz laika, bet gan godigi apskriet apkart pa stigu, kas butu ieverojami atrak, atkal varianta kluda. Pedejais 11. kp tas pats kas vakar. Finisa biju gandarits, jo beidzot izdevas noskriet bez kludam, bet uz variantu kludam gan pazaudeju aptuveni 3 minutes. Sodien atkal ierindojos sev logiskaja 6. vieta no 10 dalibniekiem. Bet kopvertejuma izciniju pat 5. vietu starp pieteiktajiem 18 dalibniekiem, nezin kapec dazi mani nopietnakie konkurenti uz 6. vietu sodien nemaz nestarteja. Tatad merki ieklut sesinieka izpildiju par 101% :) Pec sadas orientesanas izbaudisanas, bus gruti atkal atgriezties Anglijas nebaudamajas orientesanas kartes. Ar nepacietibu jagaida Kapa pa Smiltenes meziem, bet pec 2 nedelam bus janoverte cik sarezgitu distanci angli spej saplanot Anglijas cempionata M21S grupai.


 
 
 
 
 
 
 
 
p.s. Ak ja, liels paldies princim Viljamam un ledijai Keitai, kuri sajas dienas bija ieplanojusi savas karaliskas kazas un visa Lielbritanija bija oficialas brivdienas, un ta man radas iespeja piedalities ILVES 2011 !!!
p.p.s. Patikami ka atkal pec loti ilga laika esmu nokluvis Smiltenes novada avizites Ziemellatvija slejas :)

Nav komentāru: