15 maijs 2011

Tankersley Woods (Sheffield)

Category: British Relay Championships 2011
Map/area: Tankersley Woods (Sheffield)
Organiser: EPOC
Country: England
Discipline: Mixed Ad Hoc
Leg: 1
Jasak atkal ar to ka isti neatceros kad pedejo reizi skreju stafetes (skiet ka 2005. gada klubu stafetes Latvija). Ja butu tiesam nopietni gribejis startet, tad drosi vien ka butu ieklauts vismaz AIRE otraja komanda Men's Premier grupa, bet manos planos nemaz nebija stafetes ieklautas. Pedeja bridi uzzinaju ka divam W60 damam vajag treso komandas biedru kas noskrien vinam garako etapu. Ta nu es piekritu un starteju kaut kada jociga grupa - Mixed Ad Hoc, kura starte gan jauni un veci, gan resni un tievi, gan atri un leni :) bet kas pats divainakais ka katrs etaps ir dazada garuma un tos var veikt jebkada seciba. Musu komanda bija ta ka es veicu 1. etapu un garako, kundzite 2. etapa veica videjo un 3. etapa kundzite veica isako, bet citas komandas daudzi starteja - iso, videjo, garo vai ari iso, garo, videjo, kada seciba vien velas. Tatad man stavot uz starta linijas nebija ne jausmas kurs no konkurentiem vel veiks garo etapu, ta ka to stafetes filingu izbaudiju tikai lidz K punktam, kad visi aizskreja katrs uz savu pusi. Uz 1. kp jutu ka neviens neskrien man vajadziga virziena, tapec nacas pasam sakt lasit karti, un... ne pirmo reizi tiesi stafetes sakludijos uz 1. kp, lidz krumu pudurinam viss kartiba, bet tad nez kapec aizravu pa labi nevis kreisi kur bija punkts. Aptuveni pusotru minuti pazaudeju lidz sapratu kas notiek. Skrienot klat pie 1. kp pamaniju ka tris veci uz 2. kp aizskrien man vajadzigaja virziena, ta ka uzdevums skaidrs - janoker vini, kas attiecigi tika ari izdarits, un uz 3. un 4. kp pat uzradiju labakos splitlaikus no visas grupas. Uz 5. kp iesedos siem aste, jo pec tada sprinta mazliet bija jaatpusas :) Atzimejoties 5. kp viens no dzekiem bija ta manami jau atravies, otrs vel tepat blakus man, bet tresais uzreiz bija saprotams ka ir tikai lidzskrejejs. Ta ka skrienot uz 6. kp palikam tikai divata ar MDOC komandas parstavi, vins orientejas un es kontroleju :) ta lidz pat 8. kp noskreju vinam lidzi.
Un tad sakas viltigais apvidus, ritigs peldosais apvidus, jo visas ieplacinas un paugurini tik vienadi, plus vel krumi un natres. Te vareja palauties tikai uz kompasu, jo to kas karte bija redzams vareja tikai apmeram nojaust daba. Uz 9. un 10. kp veiksmigi noturets virziens, bet mans sancensis kaut kur bija pazudis, ta ka talak bus javeic vienam distance, kaut gan nevaretu teikt ka butu viens, jo mezs bija pilns ar orientieristiem kuri skraidija krustam skersam, jo gandriz katra no tam mikro ieplacinam bija kads punkts, kas vel vairak vareja izsist no virziena noturesanas. Uz 11. kp maza kludina, aizskreju uz blakusesoso paugurinu. 12. kp tika panemts loti uzmanigi un tad sekoja 13. kp uz kuru diemzel pazudu taja peldosaja apvidu, biju jau tik talu nesaprasana ka skreju klat pie katra ieraudzita punkta un tad par laimi uzradas mans MDOC sancensis, kurs man veiksmigi izcela punktu. 14. un 15. kp easy, bet uz 16. kp katrs izvelejamies savu variantu, tapec nonakot pie punkta nesapratu vai esmu vinam prieksa vai aizmugure. 17. kp skatitaju punkts, bija patikami vairakas reizes no skatitaju pula izdzirdet saucienus comon' Andis, tas uzdeva tadu atrumu kadu sen nebiju attistijis :) Uz 18. kp jau vareja atkal nomierinaties un lena gara panemt punktu. Bet uz 19. kp atkal pazudu, aizskreju pa kaut kadu karte neiezimetu tacinu un neka nesapratu, visas tas bedres un ieplacinas tik vienadas, bet kur ieksa ir mans punkts, kas to lai zin :))) Un Tavu laimi, atkal uzradas MDOC parstavis kurs izcela man to punktu. Distances beigas lenam noskreju lidzi vinam. Finisa nodevu stafeti kundzitei ar velejumu good luck, jo ja man jau vietam skita tehniski sarezgita distance, tad bail pat iedomaties ka klasies sesdesmitgadigai damai. Finisa nebija ne jausmas kada vieta ierindojos, tikai maja papetot splitus vareja redzet, ka no tiem kas bija skrejusi garako distanci 1. etapa es ka tresais iznacu no meza, bet kopuma starp visiem garakas distances veicejiem es ienemu 13. vietu no 57 dalibniekiem. Bet ta ka etapu garumi visam komandam bija sajaukta seciba, tad protams ka zaudeju tiem kas veica isakas distances 1. etapa un iznacu tikai ka 31. no meza. Manam komandas biedrenem klajas pavisam gruti, vienai 3 km distances pieveiksanai vajadzeja 1 stundu, bet otrai 2 km prasija 40 minutes ;) Bet citam komandam jau nebija gajis vieglak un mes ienemam 30. vietu starp 57 komandam. Bija feini paskriet viena komanda ar damam labakajos gados :) Un vel viens pozitivs fakts, sodien beidzot pec vairak ka 7 menesiem es skreju tada atruma ka pats gribeju, nevis ka mana kaja lava. Beidzot tas nervs vai muskulis vai sazin kas tur bija ir atlaidis vala kaju un nu varu bez sapem parvietoties pa mezu! Bus jaatsak atkal skriet cienigaka tempa, bet ta uzmanigi lai nepazaudeju svaru prieks open100 grupas :)))

 

Nav komentāru: