15 aprīlis 2024

Carnikava (Rīga)

 

Category: Ziemeļu Divdienas 2024 1.diena (13.04.24)
Map/area: Carnikava (Rīga)
Organiser: OK Kāpa
Country: Latvia
Discipline: M40
6.1 km 22 kp - 53:10 - 20/23

Latvijas Kausa 5.posms. Carnikavas nēģus nav sanācis nogaršot, bet šajā mežā kaut kad sen esmu skrējis gan Magnētu, gan Kāpas Kausos. Kārtējais piejūras apvidus šopavasr un ja vidējā distance ir 6 kilometri mūsu grupai, tad skaidrs ka ļoti ātrs apvidus. Man 6 km noteikti nav vidējā distance ar šā brīža fizisko formu. Iesāku labi, bet 3. kp paskrēju garām pārdesmit metrus, vienkārši nepaskatoties pa kreisi. Nākamie 4 etapi labi, karte lasījās labi, vienīgi mans ātrums tāds, ka konkurenti viens pēc otra skrēja garām. Uz 8. kp pamatīga kļūda. Viss sākās pie lielās nogāzes, kur biju pārliecināts, ka uzlīdu ielokā pa kreisi augšā un punktam jābūt krietni pa labi pēc tam. Izrādās biju pareizi pa vidējo ieloku ticis augšā un uz punktu vajadzēja vienkārši pa līniju doties. Apskraidīju vairākas ieplaciņas šurpu turpu. Šī kļūda baigi izsita no ritma un turpinājumā praktiski uz katru otro punktu bakstījos, vai izmetu nelielu loku pirms punktiem. Vienkārši haltūrēju ar kartes lasīšanu. Tāpēc finišā tālu no sev vēlamā rezultāta. Un salīdzinot ar konkurentiem, es vienkārši neskrienu tik ātri, tas arī viss. No pirmdienas ņemu atkal veselīgās ēšanas diētu, lai rezultātos vismaz esmu vidusdaļā nevis lejasdaļā.
p.s. Valmieras florbolisti Arēnā Rīga arī kārtīgi dabūja pa muguru. Labi ka nebija jāmaksā par biļetēm.



Nav komentāru: