04 oktobris 2024

Kaugurmuiža (Valmiera)

 

Category: Magnēts 2024 24.kārta (03.10.24)
Map/area: Kaugurmuiža (Valmiera)
Organiser: ZVOC
Country: Latvia
Discipline: VB
6.2 km 18 kp - 56:34 - 2/11
Magnēta pēdējā kārta un mans pēdējais starts B grupā. Kopvērtējumā biju nodrošinājis 2. vietu, un rītdien Latvijas Čempionāts nakts orientēšanās, tāpēc baigi nav jāiespringst uz rezultātu. Bet tāpat gribas godam atvadīties no B grupas, kurā startēju 25 gadus kopš 1999. gada Azimuta sezonas. Kaugurmuižas apvidus un mežs ir unikāls gan ar sīko reljefu, gan lielākām nogāzēm, gan vecupes gravām, un tepat pilsētas pievārtē. Diemžēl mežs ir ļoti nekopts, brikšņi un džungļi, arī vecāki un jaunāki izcirtumi, kas apgrūtina skriešanu un neļauj izbaudīt orientēšanos. Tāpēc daudzviet jāskrien apkārt pa takām nevis pa taisno. Apmācies un sīks lietutiņš, tāds ritīgs rudens krosiņš. Tādu īstu kļūdu nebija. Mazliet uzmanīgāk taustījos pie 3. kp, mazliet garām 9. kp bedrei, un pie 16. kp krēslā karti vairs nevarēju kārtīgi saskatīt. Viens no jauniešiem tomēr neļāva man beigt karjeru ar uzvaru. Aivars apskrēja par 7 sekundēm. Praktiski uz pēdejo punktu pa dzelzīša veloceliņu izlaidu uzvaru no rokām.
Bet bija lieliska sezona un interesanta cīņa gan ar veterāniem, gan ar jauniešiem. Startēju visās 24 kārtās! Pavasara kārtās tie vairāk bija kā treniņi un cīņa ar ''ziemas riepu'', vasaras kārtās sāku ieskrieties, un rudens kārtās vairākas reizes arī uzvarēju, nodrošinot 2. vietu kopvērtējumā. Kopvērtējumu novinnēja veterānu trio – picas kurjers Ģirts, es un Raivis no Burkānciema. Esmu A grupas orientierists un C grupas skrējējs, tāpēc B grupa man bija perfekta, kurā izskrieties savā līmenī un bieži vien orientēties labāk kā konkurenti. Agrāk šķita, ko tie vecie skrien B grupu nevis veterānu grupas, bet tagad pats esmu viens no tiem vecajiem, kurš neļauj tiem jaunajiem tik vienkārši uzvarēt. Bet nu ir īstais laiks pilnībā pāriet uz veterānu grupām, jo nākamgad jau 45 gadi.


Nav komentāru: