02 oktobris 2024

Ķeņģupīte (Valmiera)

 

Category: Magnēts 2024 23.kārta (26.09.24)
Map/area: Ķeņģupīte (Valmiera)
Organiser: ZVOC
Country: Latvia
Discipline: VB
5.6 km 18 kp - 48:12 - 3/12
Magnēta sezona tuvojas noslēgumam, un pēdējās kārtās jāuzskrien tā nopietnāk, jo ja visu sezonu ir būts kopvērtējuma augšgalā, tad gribas saglabāt to vietu starp līderiem. Protams, mežs ļoti pazīstams, jo vasarā te rogainingam liku punktus. Atliek tikai cilāt kārtīgi kājas pa mellenājiem un turēt virzienu priežu silā. Ar virziena noturēšanu gan baigi raiti nevedās. Uz 2. 4. 11. un 15. kp būtu gribējies precīzāk ar kompasu darboties. Taurenī pirmajā spārnā gandrīz aizskrēju uz 7. nevis 4. kp, tur mazliet laiks zaudēts, kā arī atgriežoties uz taureņa centru 10. kp, izmetu iespējams pārāk lielu loku. Gadījās arī divas kļūdas uz 9. un 13. kp, abos gadījumos noskrēju pa zemu garām punktiem, neredzot ka 9. kp ir aiz iepriekšējā paugura, un ka 13. kp ir ieloka pašā augšā. Skrējās labi, bet daudz šādu sīku kļūdiņu. Rezultāti ļoti blīvi starp mums, kuri cīnās par kopvērtējuma punktiem. Praktiski vienas minūtes ietvaros 5 orientieristi, starp kuriem es labākais. Koeficentus gan mums visiem pabojāja divi jaunekļi, kuri bija izšāvuši šajā krosa mežā, apskrienot mūs pārējos par 7 minūtēm. Īstenībā man pat šāds scenārijs derēja, jo tuvākie konkurenti nedabūja labus punktus, un es kopvērtējumā praktiski esmu nodrošinājis vietu Top3. Kopš atgriezos Latvijā, trīs sezonas esmu skrējis Magnēta B grupā. Katru gadu līderu trijnieks mainās, tikai es tur kā mēbele stabili turos!


Nav komentāru: