01 marts 2015

Ratby Woodlands (Leicester)

Category: East Midlands League 2015
Map/area: Ratby Woodlands (Leicester)
Organiser: LEI
Country: England
Discipline: Green
Pirms lidošanas uz Spāniju, Raivis gribēja vēl uzskriet pa Anglijas mežiem dienas gaismā (pēc britu nakts čempionāta), tāpēc devāmies uz vietējo reģionālo sacīksti. Šis mežs gan ir viens no ''saudzīgākajiem'' šajā apkaimē, jo var tīri labi skriet izvairoties no rožaugu pamatnes. Man pašam sagurums pēc nakts čempja diezgan jūtams, tāpēc šodien neko garu negribēju skriet. Pieteicos 3.7 km īsajā Short Green distancē, bet nonākot startā, izrādījās ka šīs distances kartes ir beigušās (startējām sacensību pašās beigās), tāpēc nācās vien startēt Green distancē, kurā skries arī Raivis. 4.7 km un 17 kp būs labs treniņš. Izlēmām ka es startēšu 2-3 minūtes pirms Raivja, un tad redzēs, kur viņš mani panāks. Apvidus un distance ļoti vienkārša, tāpēc komentāros neizplūdīšu. Vienīgā kļūda sanāca uz 5. kp, kad papardēs nedaudz aizskrēju garām punktam. Tādā lēnā vēsā garā veicu visu distanci, un Raivis pat mani nemaz nepanāca, jo bija sakļūdījies uz 3. kp. Vienīgo reizi pirms finiša satikāmies kartes tālākajā daļā, kad es devos uz 14. kp, bet Raivis nāca laukā no 11. kp, un tajā brīdī izskatījās ka starp mums ir 3-4 minūtes. Pārsvaru nosargāju un finišējot ar rezultātu 38:22 ierindojos 2. vietā, iespraucoties starp diviem M16 jauniešiem, un Raivim 4. vieta no 62 dalībniekiem.

Nav komentāru: